Gabby med mera

Tänkte börja med att bjuda lite på min kära vän Gabrielle.
Först ett underbart citat från en dag då vi faktiskt satt och diskuterade lite djupare frågor (ibland i alla fall): Det var så bra när Big Brother gick på tv för då visste man hur långt det var kvar till sommarlovet! Är visst inte bara jag som har svårt för matten?!
Dessutom är Gabby lik en häst. hahah. Alla som känner Gabby vet att hon inte riktigt är urtypen för en hästtjej :P
Sist ska jag bjuda på en söt liten bild från vår Golfrunda. Observera Gabbys position i förhållande till bollen..
Gabby golfar

Nu var det färdig mobbat för idag. Har haft det helt okej sen sist jag skrev. Uv igår, inte riktigt lika sur på dem som Mac var men tycker inte heller att det var någon toppen kväll. Idag har jag dessutom varit och klippt mig. Det är jättekort men fint. Sen har mamma färgat håret på mig med så det blev stor förrändring på en gång :)

Nu är det bestämt, Anna åker snart till England. Blir midsommarveckan om allt löser sig för Pilgården. Kommer sakna uvlägret jättemycket :( Känns spännande och oftast bra, samtidit är det skit läskigt, tänk att flytta till ett annat land! Kommer verkligen sakna alla vänner hemma. Samtidigt kan det vara skönt med en paus från livet här. Känns i vilket fall som att jag hittat en jättebra familj. Robson är hur söt som helst och hans föräldrar är trevliga :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så snart... Hoppas du får det kanon bra... Kommer sakna dig :( Puss<3

2009-05-14 @ 09:32:55
URL: http://olssonone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0