Helg med Lina

Har ju långhelg denna helgen, ganska välbehövligt med tanke på att projektet ska vara inne på måndag. Ska bara skriva klart min egen utvärdering sen är det klart. Har ju jobbat stenhårt i evigheter känns det som naat. Mina och Linas träffar är lite arbete, mycket prat och en del ätande. Men det trivs vi bra med och arbetet ser ju ut att bli klart :)

I torsdags var det siggespremiär. Förfest hos Emma i Gnosjö. Blev mycket trevligt med en del twister och kubb som höjdpunkter. Roligt med en tjejkväll. Även kvällen på Sigges blev efter en del krångel helt okej.
Natten spenderades i Lillstugan i Dye hos Lina och hela fredagen skrevs det rapport. Brände ryggarna ute i solen men det var det värt. Var också ute på en liten hästjakt då grannens ohanterade ardennerhingst rymde. Inte alls skygg inte.. Blev förutom en hel del skrivande ganska många skratt i Dye igår. Johan orsakade många av dem. Rabarberplockningen slog det mesta, Johan ska baka rabarberpaj och säger det gäller att ta dem nu innan de blir träiga sen springer han rättigenom Katarinas nysådda land för att hinna ta dem innan de blir träiga, för en minut hade nog gjort jätteskillnad naat. Kvällen avslutades med pizza, precis vad vi behövde efter en 10timmars dag med plugg!
Tack för två superduper dagar Lina, både på Siggs och i Dye. Lina bäst <3

Idag är det samma sak som gäller. Gjort klart rapporten och ska skriva min utvärdering. Sen är det lite annat plugg som måste göras. Blir nog en lugn kväll dessutom, kan behövas ibland :)  

Önskar att jag visste hur jag skulle göra det bättre för dig. Vet inte om det är bäst att ställa krav och skälla eller fjäska och ställa upp? Finns iallafall här hela tiden <3


Kommentarer
Postat av: lina

hahahahahahahha! nä träiga rabarber är inget o ha ;) tack för två toppendagar anna! <3

2009-05-03 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0