Hemma igen

Varit i Kolmården tre dagar nu. Det har varit hur bra som helst, lärt mig mer nu än på hela naturkunskapskursen. Fick en apkompis som heter Figaro och är barntjuv och dessutom gick en av mina största drömmar någonsin i uppfyllelse när vi fick klappa vargarna. Har verkligen velat det så länge jag kan minnas. Överhuvudtaget är jag nöjd med vår lilla tripp men orkar inte skriva så mycket mer om den faktiskt. Hade en lite små spännande hemresa också då bussen gick sönder när vi varit på McDonalds, blev till att byta buss i ösregnet.
Tack för en fin resa, den sista med BF06 någonsin..

Biljetten bokades igår, flyget lyfter från Sävö på lördag förmiddag den tjugonde juni.

How can it hurt this much to fulfil your dream?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0