Långhelg

Så skönt att bara halva helgen gått fast man varit ledig två dagar :)
I torsdags var det grillfest hemma hos Bea. Trevlig kväll med klasskompisarna mfl. Slog Gabby i twister mer än en gång dessutom :P Tack för en rolig kväll!
I går var jag i Kärrhult och red en runda, prickade in ösregnet perfekt och blev hur blöt som helst :( På kvällen åkte vi ner till Gullbranna med tonåringarna. Hade en trevlig kväll där nere med mycket prat och möte. Just nu önskar jag jättemycket att jag kunde stanna här, kommer sakna sådana kvällar, att bara sitta och umgås med dem man tycker mest om.. Hoppas tonåringarna också hade kul så de inte blev avskräckta från lägret. Sista tonårsgången för mig på evigheter. De har avslutning på fredag men då fixar vi karnelevalen så det blir inget mer tonår för Anna innan det bär av till England. Helt klart en av de saker jag kommer sakna mest när jag är borta :(
Idag har jag och Adelina varit i Gislaved en runda, köpte bolero till studenten och mat till kvällen. Ska hem till Yodit ikväll på förfest innan vi åker till Sigges :) Hoppas på en kanonkväll!
I morgon åker vi till Kolmården, ska klappa vargarna (nej det har jag ju inte alls tjatat om sedan vi började kursen?!) :P

Tanken är att flygbiljetten ska bokas idag, om pappa bara kommer in. Åker med största sannolikhet den 20 juni. Det är mindre än en månad kvar nu och ena sekunden längtar jag jättemycket, nästa fattar jag inte hur jag kunde få en sån korkad idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0