Lördag med SvenssonSvensson

Åt middag på hestraviken igår för att fira mormor och morfar. Var gott och riktigt trevligt! Sedan åkte vi en liten runda för att fördriva tiden innan Frida skulle på fest. Pappa körde fel, två gånger, känns alltid så jobbigt när han misslyckas. Pappa är ju typ Superman i mina ögon. Men vi fick i alla fall se lite ny skog, sånt har vi ju inte gott om hemma?! Blev en liten sightseing i i norra gislaved och gnosjö kommuner.

Tanken var ju att jag skulle varit med Gabby i går och tittat på Eva och Adam men mådde inte bra på hela dagen och hade nästan migrän på kvällen, vågar inte köra då och är inte direkt något trevligt sällskap heller.. Idag ska vi i alla fall ut och spela golf en runda. Första gången någonsin så det kan gå hur som helst :P Sen ska jag rida med Ester, inte ridit på evigheter och jag och Ester har bara ridit ihop två gånger eller nåt så det ska bli jättekul :) Kommer ha träningsvärk i morgon dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0