Eight things you (perhaps) didn't know..

Utmanad (På äkta fjortisBDvis) av Emilia (lorentzon.blogg.se) till att skriva åtta saker om mig själv som de flesta inte vet..

1. Jag har inte alls så bra självförtroende som många (mina klasskompisar) tror..
2. Jag har sjukt svårt för att bli kär och ännu svårare att komma över någon..
3. Jag har riktigt svårt att låtsas att jag tycker om någon som jag egentligen stör mig på eller inte gillar...
4. Min pappa är en av mina största förebilder, men det skulle jag aldrig kunna säga till honom.. 
5. Jag brukar alltid tröttna på mina vänner efter nio månader.. 
6. Jag är aldrig nöjd med det jag gör (framförallt skolarbeten) trots att jag ofta får berömm och högsta betyg..
7. Jag har inget alls emot att vara ensam, är däremot livrädd för att verka ensam..
8. Jag är ett riktigt stort backstreetboys fan och kan de flesta texter utantill..

Så då var detta gjort, vägrar dock att utmana någon ny.. :P

Tänkte också skriva några rader om min helg..
I Fredags var det dags för det andra årliga pepparkaksbaket i Dye.. Blev en trevlig och mjölig kväll med några av Gärdeskolans sötaste tjejer.. Var dessutom skönt att se att vissa människor är mer än man tror (framförallt med tanke på att många bevisat motsatsen den senaste tiden..)
Åkte därifrån redan vid nio eftersom jag skulle en runda till Tonår, framförallt eftersom Evelina fyllde 19.. (Stort Grattis till dig vännen!!) Största händelsen den kvällen var väl när jag skulle bära 20 koppar och allt ansvar uppför två trappor.. Det slutade såklart med 16 tappade koppar, varav två gick sönder..
I Lördags var jag, pappa, Oscar och Frida i Värnamo och köpte en del julklappar.. Träffade bland andra Niklas och Lina (inte tillsammans..) men missade Jakob och Elias som visst var med i Luciatåget..
Stannade på Bambu på vägen hem och åt en tredjedel av en riktigt stor portion med stekta nudlar.. Blev ganska mätt om man säger så..
Sen bar det av på Julfest i Bredaryd, blev tillslut en otroligt rolig kväll med härliga kompoisar som jag sett alldeles för lite av det senaste halvåret..
Söndagen har bestått av först släktkalas för att fira kusinen som fyller 18 och sen gudstjänst..
Börjar inte förens halv 1 i morgon och sen ska jag till Värnamo och leka med min favoritfrisör :)

image26
Me, myself and I..

Kommentarer
Postat av: Eve

tack så mycket! :) *puh*, tur jag inte blev utmanad! =) Det roligaste var ju att du inte ens FÖRSÖKTE hindra de tio sista kopparna att falla, eftersom du knappt kunde stå på benen av skratt.. :P

2007-12-17 @ 09:09:46
URL: http://fromdusktodawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0