Halvvägs..

Nu har jag gått halva gymnasiet.. Denhär tiden har gått något så otroligt fort och troligtvis kommer även resten att göra det så snart tar Anna studenten och blir stor...

Det har hänt sjukt mycket sen jag satt i Broaryds mattält och grät över hur hemskt det skulle bli att börja gymnasiet, hur rädd jag var och hur mycket jag skulle sakna alla vänner.. Trodde aldrig att det skulle kunna bli såhär bra, visade ju sig att jag inte hade någonting alls att oroa mig för!
Har en helt underbar klass som jag trivs väldigt bra i, ni gör mina skoldagar till ett enda stort skämt.. :) Dessutom har jag fått en massa nya och härliga kompisar. Har också förstått att de riktiga vännerna stannar även om man inte längre träffas så ofta som man vill och alla de andra, de var visst inte riktiga vänner och därför saknar jag dem oftast inte..
Är så grymt tacksam att allt har blivit såhär bra och att mitt liv ser ut som det gör idag!

Tomte igår..
Var på en jättetrevlig förfest hemma hos Jocke.. Även parken blev rolig, om än aldrig lika skoj som förfesten..
Trött och inbillat bakis idag.. Mest legat på soffan och försökt att inte tänka..  

image27
Alldeles för många, alltför konstiga tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0