My head is spinning and it's been like this forever..

Har just nu ingen riktig koll på läget.. Varför kan inte allt vara som det alltid har varit?
Varför kan inte vi vara dem vi alltid varit? Och varför kan jag inte tycka om dig på det sättet jag gjorde innan..?

Shout out Louds(yes you've herd the name before at Evves place :P):


Tonight I'm dreaming,

and i wish to stay there forever

my lungs are empty

and right now I want to scream, I want to scream....


And tonight I'm telling you

everything I'm never ever

gonna regret this

never ever....


My head is spinning

and it's been like this forever

and my conscience is breaking up

and that conflict is coming back,

it's coming back.....


And tonight I'm telling you

everything I'm never ever

gonna regret this

never ever....


never ever....


And tonight I'm telling you

everything I'm never ever

gonna regret this

never ever....


Tonight I'll tell you this

I'll never gonna forget this

never ever....


Precis så kände jag då.. Men jag ångrar det idag..
Jag önskar att du och jag skulle kunna ha en okej relation igen.. Jag klarar inte att se på dig på samma sätt längre, jag är bara inte en sådan person..
Hur har jag kunnat hamna i en värld som jag själv anser vara så fel?

Hur kommer det egentligen gå med Annas AldrigLista.. Vad händer om det blir en repris..?

image25
Mycket som rör sig i huvudet på en liten flicka..

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag tyckte väl jag kände igen rubriken!! :)
Wohoo, jag har värvat ett fan..
Jag är här för att älta med dig gumman, jag lovar att jag är bra på det! Kram

2007-12-06 @ 21:33:20
URL: http://fromdusktodawn.blogg.se
Postat av: Eve

förresten, när jag gick på mellanstadiet skrev jag en låt som också hade titeln "Never Ever", coinsidence? :P (hur i HELA världen stavas det förresten?)

2007-12-06 @ 21:34:41
URL: http://fromdusktodawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0