Tidig men ändock summering..

Satt här och funderade på hur jag skulle skriva min summering av år 2007 då jag slank in på Evelinas blogg och såg denna lista, löste ju alla mina problem (tack för lånet!)

Annas år 2007:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev UVledare, Började jobba, Gick på Tomte, Förstod att Adelina är den bästa vän man kan ha, Skaffade en blogg, Såg på OneTreeHill.. Aaa masssa nya saker för anna, valde här de viktigaste :P  

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag gav några..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo, trots att det inte borde vara så när man bara är ett barn själv...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nja, ingen jag umgicks med längre..

5. Vilka länder besökte du?
Stannade i Sverige hela tiden :)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Joo, men det har Anna med viss hjälp av Vevvis gjort upp en plan för :P

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
En kväll på tonårslägret (6augusti?) då jag fick tillbaka min bästis nr1!
En måndagskväll för någon månad sen då jag bestämde mig för att klara mig själv..
18 december..?

8. Vad var din största framgång 2007?
Skaffade ett jobb :) Mina betyg får väl också ses som en framgång.. :P  

9. Största misstaget?
Gör så få många att jag inte kommer ihåg alla..
 En kall kväll i Juni? Och en annan för någon dag sen..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Influensa i våras.. Stukade foten i höstats, det gör fortfarande lite ont.. Men inget allvarligare..

11. Bästa köpet?
Telefonen.. Min nya, röda plattång..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder..?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina underbara vänner, både nya och gamla <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Angel (Aerosmith), Taking chanses (Platinum Weird), I don't want to be (Gavin Degraw), Bed of Roses (Bon Jovi)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så mycket gladare än någonsin :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Funnits till för de jag bryr mig om..  

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt.. (Grubblat så mycket mindre i år än tidigare men ändå mer än de flesta jag känner..) 

18. Hur ska du tillbringa julen?
I år blir det, äntligen, en äkta SvenssonSvenssonJul :)

19. Blev du kär i år?
Håller på att bli, det visar sig nog i början på nästa år..

20. Hur många one night stands?
Inte många.. :P

21. Favoritprogram på TV?
OneTreeHill

23. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter and the deathly hallows

24. Största musikaliska upptäckten?
Många nya band Anna börjat lyssna på..

25. Något du önskade dig och fick?
Min bästa vän tillbaka..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mm, men det har jag slutat önska nu..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Tog bort min tandställning..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
MM, en sak  men är inte slut än :P


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Min..

31. Vad fick dig att må bra?
Alla mina härliga kompisar som bara blir fler och bättre :P

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law? Alternativt Chad Michael Murray (både den i OTH och den på skolan x))

33. Vem saknade du?
I början: Lovisa, Sen: Simon och mot slutet någon helt annan..

34. De bästa nya människorna du träffade lärde känna?
Både Evelina och Jocke tar sig nog in här..

Så det här var listsummeringen av år 2007 i filmen om Annas liv.. Snart på en bio nära dig x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0