Att vara sjuk

Är inte ett endaste litet dugg roligt!
Har varit hemma hela helgen (utom i fredags då, den spenderades ju i Reftele the Håla med Bf vännerna..), har ont i halsen, täppt i näsan (som jag dessutom inte kan snyta), lock för öronen, ont i hela kroppen och har inte en tillstymmelse till energi! Och till råga på allt har jag varit hos tandläkaren idag och plastat min näst sista 12årstand, patetiskt!
Stackars lilla mig!

Dagens enda positiva (förutom att jag fått chansen att umgås lite mer än vanligt med min söta lilla pappa) är att det är Munken och Kulan på Uv idag, jag älskar Munken och Kulan! Funderar tillochmed på att döpa mina barn efer dem! (Där ser ni, förkylningen har inte dödat ironin riktigt än..)
Synd bara att mina igensvullnade öron gör att jag inte kommer kunna höra vad han säger..

Jaha dethär blev ju ett riktigt trevligt inlägg av typen Kort, Deprimerat, Ointressant, Självömkande och Språkligt Obra..

image10
Ungefär såhär pigg är jag idag me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0