Sista veckan på APU

Nu är min fyra veckor långa APU slut..
Det har varit fyra väldigt roliga och lärorika veckor och jag kommer att sakna både barnen och personalen otroligt mycket! Ett stort tack till Pilgården för att de är så underbara! :)

Har haft fullt upp denna veckan, först åtta timmar på förskolan och dessutom har jag på kvällarna haft Uv, möte i kyrkan, hälsat på hos Evelina (tack för en väldigt trevlig eftermiddag där många samtalsämnen avklarades), städat mitt rum och i kväll ska jag även jobba..
I morgon drar tonårsgänget till jönköping för att hälsa på Malin och Henke, ska bli otroligt skoj, har faktiskt inte sett dem sen de flyttade.. På lördag ska vi sen spela curling och efter det blir det en shoppingrunda med systrarna och mormor och morfar..
Veckan avslutas sen med adventsgudstjänst på söndag kväll.

En blogg i kategorin informativ men ganska tråkig..

image24
Hejdå Ljuset och Lyktan..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Akta dig för spökerna. xD

2007-11-29 @ 19:55:25
URL: http://lorentzon.blogg.se
Postat av: Emilia

Spökerna på ditt jobb, hallå? xD

2007-11-30 @ 17:56:30
URL: http://lorentzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0