Körkort

Idag tog jag till slut mitt efterlängtade körkort. En sådan otrolig lättnad att det inte ens går att försöka beskriva. Lättnad snarare än lycka var det, har verkligen väntat på det här så länge och det har funnits så mycket förväntan och press. Ett enormt tack till Lasse som med ett aldrig sinande tålamod och ett stort antal nej, nej, nej faktiskt lyckades att lära mig köra bil.

Min dag idag har varit ganska fokuserad på eftermiddagen så det finns inte så mycket att säga om den.. Spenderats till störst del med Gabby eftersom de andra åkte hem ganska tidigt. Som så ofta på tisdagarna har jag fått väldigt lite gjort på väldigt lång tid..
Dagen avslutades med mat och te hemma hos Ester. Behövde få höra att det finns fler än jag som inte förstår sig på mig just nu.. Sen åkte jag en liten runda till Lantmännen, där var någon form av extra julöppet eller så. Fick se Alice som bara blir sötare och sötare ju större hon blir. Efter en stund där då jag hann hälsa på min familj och träffa både Esters och Marcus ganska mycket så åkte jag till Smålandsstenar och hämtade Oscar.

Trots en massa snö och halka har det varit otroligt skönt att äntligen kunna köra bil själv, utan mamma eller pappa, som jag har längtat efter detta :)


Kommentarer
Postat av: Joacim

Grattis Anna!

2008-12-02 @ 21:56:09
URL: http://joacimlindvall.se/
Postat av: Ulrica

Roligt att läsa att du fått körkort. Förstår precis din känsla av frihet att kunna ta bilen alldeles ensam. GRATTIS TJEJEN!!!

Kram på dig

2008-12-03 @ 17:58:31
Postat av: Sandra

Grattis :D

2008-12-03 @ 18:01:02
Postat av: Cizzi

GRATTIS!!!!

2008-12-03 @ 20:32:40
URL: http://schlagertoken.blogg.se/
Postat av: Olsson

Grattis Anna! får se om man vågar sig ut nu:P

2008-12-03 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0