Lista..

Har nu blivit utmanad (hur 17 kom min seriösa blogg att nå samma nivå som en fjortis bd?! jag bara undrar..) två gånger och eftersom det var längesen jag alls skrev i min blogg och inte har något vettigt att skriva nu heller så antar jag väl utmaningen..

REGLER:
Du måste kopiera in reglerna, svara på frågorna och utmana 6 nya personer!
(tsss, regler är till för att brytas! Svarar gärna på konstiga frågor men vägrar utmana någon mer, du kan väl tänka på vad du skulle skrivit när du läser :P)

Hatar du mer än 3 personer?
Nej, hat är ett läskigt stort uttryck!
Har du någon gång försökt ta ditt liv?
Nej

Hur många hus har du bott i?
Två, Sjöholmen och Förshult (båda Hällabäck)
Vilka är dina favoritskor?
Kanske mina vita ballerinaskor, har ju använt dem en hel del i alla fall..
Har du fällt krokben för någon?

Asså det är inte ens lite kul..
Vilket är det värsta ämnet denna terminen?
Samhäll B! Gruppen är inte så kul och läraren suger!
Vilket är ditt favoritämne den här terminen?
FSF (Bfämne) eller Historia A..
Äger du en Britney Spears CD?
Tss, på den tiden lyssnade jag bara på BSB!
Har du någonson spytt bland folk?

Nja beror väl på vad folk är..
Säg något du alltid tänker på

Mig själv.. (det låter sjukt egcentriskt men tänk efter det gör man självklart, vad jag ska göra, äta, säga, med vem jag ska vara med osv..)
Vilket stjärntecken är du?
Tvillingarna
Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
I mina ögon är det inte pinsammt men många tror att jag skämtar när jag säger att jag älskar Backstreet Boys och har alla deras skivor.. :P
Sommar eller vinter?
Båda, bara de är på riktigt!
Har du någonsin örfilat någon?

Säkert..
Spelar utseendet någon roll?
Allt för stor..
Favoriträtt?

CousCousSallad
Är du för förlåtande?
Inte tillräkligt!
Hur många barn vill du ha?

Två
När grät du senast?

På nyårslägret, dock bara tårar av glädje och kärlek..
Har du kallat din lärare för mamma?
Inte vad jag kan minnas..
Vad är dina smeknamn?

Anna.. Gabby säger Annis ibland.. Ade kallar mig Anus..
Är du nöjd med ditt liv?
Mer eller mindre..
Gillar du dig själv?

Mer eller mindre..
Är du närmare din mor eller far?
Beror på vad det gäller.. Mer lik pappa tror jag.. Men mamma är nog lättare att småprata med i alla fall..
Favoritegenskap hos det motsatta könet?
Charm..
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?

Bra fråga..
Vad är klockan när du svarar på detta?
07.55

Äntligen vet du lite mer onödiga saker om mig, antar att du har längtat!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

seriösa blogg? you wish! XD

2008-01-17 @ 20:14:40
URL: http://prickigtutanrander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0