Parken med Bffavoriterna

Japp, efter viss övertalning av min älskade Gabrielle drog det gamla vanliga Bfgänget till Parken på Uvdisko.. Annas linne var riktigt effektfullt, däremot hade jag missat höger ringfingernagel när jag målade dem med Uvfärgen så det blev nio självlysande naglar och en röd..
Allt Började med förfest hemma hos Anna (mig) där det bjöds på kyckling och klyftpotatis med jordnötssås och tsatsiki.. Blev en riktigt trevlig tillställning! Sen gav vi oss av till Parken där vi drog upp medelåldern rejält, kändes som att alla man kände igen går i nian x) men vi shakade loss och hade skoj så jag är nöjd i alla fall! Halv ett bar det av hemmåt för anna, knockad av skoskaven.. Just nu har jag stora svarta fläckar på mina hälar där skinnet skavts bort och blivit inflamerad, ingen höjdare :S

Tja, tack för en trevlig kväll tjejer, tycker sååå mycket om att vara med er!! (bara våran Magnus som saknades, han drog ut sina visdomständer :( )

Ikväll kommer Annas inte lika coola kompisar hit och då ska vi softa och käka godis x)

I morgon bär det av till Jönköping och IKEA för att inhandla lite nya saker till tonårsrummet :)

image32
Kanske så att vi borde ta en ny gruppbild?! x)
Här är vi i alla fall, alla fem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0