Bloggtorka

Har jag haft under en ganska lång period, inte för att mitt liv vart så händelselöst att jag inte haft något att skriva utan för att det hänt så otroligt mycket att jag inte haft tid över att sätta mig här framför datorn (har det egentligen inte nu heller, borde verkligen sova..)
Här hade jag tänkt attbjuda på en kort summering av vad som hänt i mitt liv sedan söndagen den 24 mars men eftersom min blogg strular och allt raderas gång på gång blir det inte så..

Den senaste tiden av mitt liv har i alla fall bestått av APU på Bureskolan (Trevlig handledare, härliga barn, mycket att göra) och i Sälen (Den sämsta konfaresan av dem alla men trots det trevligt att åka skidor och vara med bästa vännen)
Tonår, bland annat XL dag i Boda Borg som vanns överlägset med 19 stämplar.
Melodifestival, de deltävlingar som setts har gjort så hemma hos Ester och Marcus.
Uv, bland annat invigning och i kväll maskerad. Anna körde Disney tema och var Snövit.
Emmas 18 års dag, firades med middag i fredags.

Med mera med mera!

Ganska gött att vara tillbaka i skolan nu, haft en ganska slapp dag..

image48
Utsikt från Tandådalen

image49
Anna och Frida som snövit och Cowboy innan Uv.

image50
Bureskolan en sommardag

image51
Bättre vän kan man inte önska sig, framförallt inte när man är i fjällen och inget är som det ska!
Lite lik en annan favorit på denhär bilden dessutom.. Tar du åt dig lite Lina?

Kommentarer
Postat av: lina

hahahahahahaha:D
ska jag ta det som en komplimang? ;)

2008-03-18 @ 17:02:23
Postat av: The one and only blogwriter

Självklart Lina!! Just det tilltaget från lovisas sida gjorde att jag klarade av att vara borta från dig så länge :P

2008-03-20 @ 07:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0