Saknad

Var ute i regnet idag och red en liten runda på älsklingen Nessa. Hon är bara så härlig och ju mer tid jag spenderar med henne desto mer tycker jag om henne!
Kan trots detta inte hjälpa att jag just nu längtar något otroligt efter en egen häst igen. Att kunna rida när jag vill och kunna bestämma själv över min alldeles egen häst.
Detta är något jag nu i efterhand känner att jag borde uppskattat mer när jag faktiskt hade det. Saknar min underbara Cindy och lilla Amanda så det nästan gör ont!

Många av mina allra finaste och starkaste minnen har ju med hästar att göra och jag har haft chansen att lära känna så många underbara personligheter (Både hästar och människor) under alla år jag hållt på med hästar och ridning.
Wille, Tanja, Totte, Helma och Fanny, Amanda och Milou, Cindy, Artemiss; mina mer eller mindre egna hästar som jag har haft så roligt med och lärt mig så mycket av..

image57
Bästa vänner?! Artemiss, saknar dig så mycket just nu!
Vill ha sommar med dig och Amanda igen.
Vill rida i skogen i timmar, snacka om allt möjligt, bada i sjön och hoppa i Leabo.. <3

image58       image59
Min älskade Nessa <3                                               Milou och Min allra finaste Cindy <3

image60
Amanda, den bästa vännen en liten hästtjej kunde drömma om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0