En sån helg..

I fredags var det dags för konsert i kyrkan, tjugo i sju fanns det två personer  kyrksalen, gissa om vi blev nervösa.. Men tillslut tycker jag att det blev en lyckad kväll med ganska mycket folk. Bra jobbat av vårat lilla gäng och grymt bra musik av bandet :)

Igår var det dags för Annas första Parken sen hon fyllde 18 (gjorde jag ju typ i juni) haha. Hade väl inga jätte förhoppningar på kvällen men det blev väldigt trevligt! Förfest på trasten med några av de absolut bästa och sen vidare mot parken. Härligt att man betalar 250 kronor för att takida är där och sen är konserten det sämsta med kvällen haha Men resten fick väl väga upp för det, kan knappt minnas när jag sist hade så roligt med mina klasskompisar.. Har nog inte gett er den uppmärksamheten ni förtjänar på sista tiden..
Sov dessutom hemma hos Lajnus, trevlig natt med en del funderingar och för Annas del mycket god sömn.
Fick dessutom en riktig skandal, hela Dye var i upplösningstillstånd, Håkans golf blev stulen :P
Det bästa är att det första Lina säger när hon vaknar är att hon tror att Stisses bil är borta för hon har hört en bil starta mitt i natten men det visar sig ju vara deras som försvunnit.. Efter polispådrag och biljakt så hittades den i alla fall i ett dike men spännande var det :P
Sen var Anna och Lina ute och red en runda med, trevligt värre. Överhuvudtaget trevligt med en heldag med lilla Lina :)

Snart drar veckan igång igen, massa barn och full fart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0