Ibland går det inte som man vill..

Haft det ganska mycket upp och ner den senaste tiden och inte varit på något vidare humör (är väl inte fortfarande).. Haft många olika jobbiga tankar, känslor och händelser i mitt liv, människor som jag varit besviken på och som visat att jag haft för stora förväntningar på dem... 
Men det är ju också vid sådana här stunder i livet man förstår vilka ens verkliga vänner är och hur mycket man måste betyda för dem..
Ester, ingen förstår så väl vad Anna behöver när hon mår som sämst; te, popcorn, Jane Austen och såklart en underbar vän som bara kan lyssna.. Du är alltid så vuxen och klok och säger precis det jag behöver höra, oavsett om det är det jag vill eller inte.
Lina, den finaste 18åring jag känner, du är en otroligt fin vän som verkligen finns där när jag behöver dig. Det är inte en slump att du fått så många telefonsamtal från mig den senaste tiden, det hjälper faktiskt att prata med dig :) Hoppas du känner att Anna finns här på samma sätt för dig..
Bf tjejerna, ooh vad trött jag kan vara på er men ooh vad underbara ni är att ha när det är tungt! Önskar att jag kunde vara bättre på att visa hur mycket jag faktiskt bryr mig om er.. Ni hjälper mig att komma ihåg att det finns en värld utanför mig själv..

Kommentarer
Postat av: Woody

Anna JAG SAKNAR DIG <3

2008-11-16 @ 17:43:28
URL: http://badkarskant.blogg.se/
Postat av: Joacim

Nu får du allt sätta dig ner och skriva något nytt. Det ska inte ta två veckor mellan inläggen. :) Jag vill ju veta hur det är med dig ju och vad du hittar på.

2008-11-24 @ 17:32:14
URL: http://joacimlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0