Söndag kväll..

Längesen jag skrev sist men det har faktiskt inte hänt så mycket, varvat apu med magsjuka typ..
Några av de få trevliga saker som ändå hänt sen sist: Marias lägenhet!! Så vill jag också bo när jag blir stor :) resten av den kvällen; smårgåstårta, kladdkaka och skype med Ulle var också toppen! En tisdag med Lina, riktigt mys! Uv som vanligt. Massa härliga barn på apun, bland annat deras söta små teatrar. Alltså inte så mycket på gång alls den senaste tiden..
Den här helgen har dock varit bättre, mår fint nu och skönt att vara lite ledig :)
I fredags var det dags för bftjejerna (och skooghs) årliga pepparkaksbak. Kanske inte helt toppen med pizza och pepparkaksdeg när man vart illamående så länge, kan ju lugnt erkänna att jag åt minst. Trots trötthet och dålig uthållighet (pepparkakor är kul i typ en kvart, max!) så blev det en mysig kväll med tjejerna.
Resten av helgen spenderade jag i jönköping hos Jocke. Blev en ganska lugn och trevlig helg med bland annat en del prat, mycket tjafs och en utsökt laxmiddag. :)
Killen har dock lite konstiga rutiner, somnade inte förrens någon gång på morgonen sen steg vi upp vid ett och då försökte han ge mig middag istället för frukost, ingen ordning på dig ju! Dessa konstiga sov- och ätvanor kan dock till viss del vägas upp ev det jättefina julpyntet :)
Som vanligt när jag varit i jönköping så vill jag verkligen flytta dit med detsamma och börja plugga nu! Men det får nog vänta ett och ett halvt år faktiskt, vet att jag skulle ångra mig i framtiden..
Ikväll var jag en runda i kyrkan, tycker alltid att det är så mysigt nu vid jul. Roligt att träffa Ester, Mac och Eve en liten stund också. Känns som det var evigheter jag och Ester hittade på något, och så svek jag dig i helgen med. Lovar att jag ska fixa mat till er i morgon i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0