Återigen hemma tidigt

Trots att jag har två lektioner samtidigt på tordagseftermiddagar fanns det ingen med en närvarande lärare så återigen blev det halv 1 bussen hem. Fick skjuts med Morfar från Smålandsstenar så har redan varit hemma ungefär en timme.
Skoldagen var bra men mycket slapp, hade ju inte Psykocosialt arbete eftersom jag körde, sedan var det idrott och volleyboll, en okej lektion, dagen avslutades med en MBS lektion som bestod i att jag och Alle for runt på hela skolan och ordande självstudier.

Hade en liten skandal efer körlektionen idag. Skulle hämta upp en kille på trafikskolan som skulle köra efter mig. Gissa vem om inte en viss hockeyspelare som tog studenten från HP i somras, pinsammt? ooohja Men han pratade ju på som bara den, kunde ju tro att vi var värsta tighta (inte att han bara gett mig konstiga blickar i ett och ett halvt år) Var i alla fall lite skoj med en hockeykilleskandal igen för Aaan och hennes skandalomsusade ven Laajn. Gillar Linus gissningar på vem det var först: Knäckebrödet (vi har båda två sett honom köra bil mer än en gång, bland annat hängande ut genom sidorutan), Jocke (som jag åkte hem från skolan med hela tiden i våras och som dessutom aldrig spelat hockey), Fyhrlund (inte heller någon vidare hockeyspelare vad jag vet) och Henrik (som haft sitt körkort i evigheter, eller nästan ett år i alla fall) Tänk först vännen :P
Hoppas du är nöjd nu med ditt skandalinlägg :P <3


Dessutom fick Anna ett litet brev från Vägverket idag, uppskrivning och körning är bokade, innan APUn är slut har Anna förhoppningsvis körkort :)

Nu är det några timmars plugg, framförallt på teorin (inte långt kvar) innan det bär av till Burseryd för att boxas med Sandra, med tanke på hur glad jag är idag så kan det antinget bli super eller kaos :P


Kommentarer
Postat av: skandalomsusande venen

SKITNÖJD :D:D:D mer sånt aan ;) <3

2008-10-11 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0