Dagarna som gått sedan senast..

I lördags var jag som sagt i värnamo med min familj. Det blev mat på lilla krogen och sen bio, mamma mia. En mycket trevlig kväll :)
När jag sen kom hem blev det Jane Austen, kan lugnt tänka mig tråkigare historia lektioner :P

Söndagen tillbringades framförallt med Ester. Vi åkte till Gislaved och köpte mattor och gardiner till hallen i kyrkan. Det blev verkligen grymt snyggt när vi väl fått dit dem.
På kvällen kom Evelina förbi en runda på en kopp te. En välbehövlig kväll som förhoppningsvis leder framåt. Klarar inte att ha det så längre..

I måndags var det skola, följt av musikal och Uv och tillslut bönesamling. En till stor del rolig och mycket nödvändig kväll..
Tisdagen spenderades i skogen, enda älgjaktsdagen för Anna i år. Tyvärr i en ganska händelselös dag. Desto trevligare på kvällen, trots att jag blev stucken av ett bi och lika trakasserad som vanligt.

Dagen idag har varit ganska seg. Höll i idrotten med Gabby på morgonen, gick väl okej. Tycker faktiskt att det är skitjobbigt att va ledare för sina kompisar, man känner sig så dum. Mycket bättre i kyrkan eller skolan (kanske beror på umgänget med, vuxnare där?)
I eftermiddag ska jag försöka plugga lite och sen blir det nog pizza i bäck, gäller ju att hålla på traditionerna :P

Längtar till helgen nu, skolan är inte vad den borde vara..

Hur kommer det sig att andras tårar gör ondare än ens egna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0