Fullt upp..

Inte hunnit skriva på en dryg vecka, det går åt alldeles för mycket tid på att leva.. Just nu känner Anna sig tillochmed lite stressad (jag som annars trivs med att ha fullt upp för att inte hinna tänka för mycket)

Har i allafall haft fullt upp sen sist, slutet av förra veckan var jag helt slut och det blev lugna dagar både torsdag och fredag. Hade en ganska trevlig, om än uttröttad, tonårskväll i fredags. trevligt att få se Erik lite, händer ju så sällan nu för tiden.
Lördagsnatten spenderades i ett vindskydd i Knavrabo, en toppen dag och natt i mina ögon, om ändock lite trångt och rökigt.. Är lungt på att göra om det snart igen. Kanske utan barn? :P
Pga. en inte helt hundraprocentig sömn den natten så försvann söndagen i ett dis av trötthet och dåligt tvtittande.

Måndag var likamed många våfflor och lång musikal övning, helt okej får man nog påstå..

I tisdags tog jag sovmorgon, nödvändigt för att ens överleva resten av veckan. Kvällen spenderades med Nessa i en mörk skog, hatar vinter och mörker. Amanda du måste följa med mig!!

I onsdags bar det av till Jönköping och HLK. Nu är Anna säker, där blir det :) Både staden och skolan har vuxit för mig och nu längtar jag tills när jag också är student.. Tog en liten shoppingrunda och köpte en kofta. Sen blev det en visit hos Jocke, grymt fint det var i lägenheten och trevligt att umgås lite. Kändes precis som förr, oense om allt :P Blev tillochmed bjuden på fika och mat och fick lite karriärråd :P Anna behöver nog en vän som du, som inte är som hon själv...
När jag kom till Gislaved vid 10 bar det av hem till Mange och tittade på lite Scrubs innan vi skulle sova, tog dock lite tid eftersom Magnus för en gångs skull var lite pratglad..

Torsdagen blev en dag med både upp och ner.. Kom försent till skolan och gick runt med en molande värk i magen hela dagen.. Lunchen blev dock ett uppsving, satt och pratade med Gabby nästan en timma, riktigt mys! På eftermiddagen åkte jag och Lajnus till kommunen, fick jättemycket hjälp så nu har vi en ganska tydlig bild av hur vi ska göra med projektet :D Stor ångest som bara försvann. Dagen avslutades dessutom med en fika på Cofféa, gott te och mycket prat med en av de tjejer som kommit att betyda mest de senaste åren. Kan bli trött och ledsen ibland och jag vet att jag inte alltid behandlar dig som jag hade önskat, men jag finns här för dig, bryr mig, lyssnar, ber och tycker om dig, Alltid <3
På kvällen var jag och Sandra på box, inte en av de bättre träningarna, gillade inte riktigt stationerna dessutom blev jag kvarglömd utanför tyngelvi mer än 20 minuter :/

Idag blir det skola med bland annat prov i MBS. Ikväll är det tonår, Anna håller i andakten, vänta er inga storverk :/
Helgen består, efter ett avhoppat högskoleprov, av teoriplugg (är så nära att jag har konstant ont i magen nu) och missionsauktion. Förhoppningsvis lite vila med inför lovet, som inte heller det kommer bli så lungt..

Andras tårar gör som sagt mer ont än ens egna, dessutom smittar de på ett oförklarligt sätt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så bra aan, tack för allt <3

2008-10-26 @ 15:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0