Helg och jobb

Helgen bestod av mycket körkortsplugg och en trevlig auktion. Auktionen avslutades dessutom med en väldigt trevlig tacomiddag hos Ester och Marcus. Längesen alla vi satt ner och pratade och skämtade på det sättet. Vissa av er träffar man ju av en eller annan anledning alldeles för sällan.

De senaste två dagarna har jag varit på Pilgården och jobbat. Snittat på ett eller två barn per personal, bättre blir det inte. Fränt att se barnen igen, de växer verkligen och blir stora så snabbt, ofattbart att det är samma barn som inte kunde gå eller vägrade lämna mamma och pappa för bara ett år sedan.. Dessutom hittat en ny liten kille som jag planerar att kidnappa någon dag :P

Hade körlektion idag, stackars Lasse att ha en sån oorganiserad elev som jag (inte första gången jag bokar en omöjlig lektinstid) Kommer sakna honom när den här tiden snart är över, få människor som sett mig klanta mig så många gånger utan att ge upp..

I morgon är Anna ledig, då blir det en runda till Värnamo. Kanske till och med kan investera i en jacka om man har tur..

Grattis Emilia, längtar till max :P
Grattis på 17 årsdagen Sandra (igen?!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0