Hemmaeftermiddag

Fick tog mig på grund av ännu en inställd lektion en riktigt lång, ledig eftermiddag i går. Först hade jag lite funderingar på hur jag skulle få alla dessa lediga timmar att gå, är ju inte så van vid att inte ha något inplanerat längre, men det löste sig alldeles perfekt! :)
Dels tar det drygt 2 timmar att komma hem från skolan så när jag väl var hemma runt halv tre, kvart i tre fanns det inte så mycket fritid kvar längre :P Men innan dess hann jag som sagt  med ett litet besök hos Ester och alla mina favorit barn på Bureskolan, snart praktik där ju väntar bara på att peppigheten ska infinna sig.. 
Eftermiddagen sen spenderades först framför datorn, blev klar med både cparbetet och Lisbeths inlämning så nu kan jag nog vara ledig tisdag och onsdag med gott samvete :) Efter det gick jag en ganska lång promenad med Adelina som är hemma och har praktik just nu. Ganska längesen vi han prata så mycket, mys i det vackra höstvädret  <3 Sen blev det lite tv och klädfixande med mamma och kvällen avslutades vid köksbordet med mamma, pappa och Roland, trevligt att bara hinna sitta ner med sina föräldrar ibland. :)

I morse försov jag mig, tur att vi snart har idrott :P Men innan det ska jag ut en runda och köra lite bil med Lasse, undrar hur många nej,nej,nej det blir idag :P Synd bara att missa dagens bästa lektion (undrar om Maria läser min blogg så detta kan räknas som fjäsk?)
I eftermiddag ska jag se till att städa mitt lilla rum och sen blir det box med Sandrow, kan nog räkna med en hel del skratt framförallt om vi har karateövningar eller min nya favoritövning hoppsparkar :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0