Otroligt men sant

För första gången i hela mitt liv har jag faktiskt pluggat precis så mycket som jag hade tänkt. Har suttit med körkortsplugg i stort sett hela tiden från det att jag vaknade vid halv nio. Nu mer är ångesten över teoriprovet inte större än att jag klarar av den.
Jag tror inte att folk riktigt förstår hur usel jag är på att plugga, det faktumet att jag har höga betyg har nämligen absolut inget att göra med att jag lägger någon som helst energi eller tid på studier, bara att det är tur för en person som är så äckligt lat som jag är när det gäller plugg att man har grymt lätt för sakerna i skolan. Vilket man ju inte kan säga om körkortsterorin, vilket betyder att det andra tilfället i mitt liv då jag blir underkänd (tyska? är det ens ett språk?) kan bli på ett av de viktigaste proven jag någonsin gör. oops :(

Men nu har jag som sagt pluggat jättemycket och har rätt på det mesta så det är väl bara att fortsätta på samma sätt tills den efterlängtade uppskrivningen väl kommer.
Behövde verkligen få gnälla lite om hur synd det är om lilla Anna som aldrig annars behöver plugga..
Snart ska jag i alla fall in till Burseryd på Auktionen, höstens höjdpunkt :P Och sen blir det visst tacos hos Ester och Mac :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0