Projektarbete med mera

Gårdagens eftermiddag spenderades i mitt andra hem, hos Ester och Marcus.. Jag och Ester skulle skriva klart dialogen med mera till vår lilla musikal, detta gick förvånansvärt fort och resten av kvällensatt jag på Esters skrivbord och skrattade åt Marcus leksaker och oförmåga att ta tag i saker under tiden Ester städade i kontoret..
En trevlig stund hos mina kära vänner som vanligt alltså =)

Dagen består av skola till klockan tio över två, då ska jag och Lina åka till Burseryd och göra lite ärenden (Banken och Lantis). Sen blir det fika och Budgetsamtal hemma hos Anna innan man får stressa iväg till Burseryd igen för att slå lite på Sandra..

Förhoppningsvis en bra dag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0