Tänk vad lite som krävs för att må bra

I förrgår var jag, av inlägget att döma inte på världens bästa humör, detta ändrades dock radikalt under gårdagen.
Det är inte mycket som krävs för att Anna ska känna sig på topp igen:
Ett fiktivt hästinköp från blocket, en bi(l)firma med en två mil lång tunnel och namnet Café Kryput, en psykotisk gammal, men evigt närvarande, vän som orkar med en, att få höra en av de viktigaste glad igen, ett utspillt oboyglas, en sedan länge efterlängtad inbjudan till en saknad vän, en lång galopp på en mjuk skogsväg i skymningen.

Även denna dag har vart helt okej! Bara haft två lektioner idag. Började med badet som var helt okej idag, kändes som att det gick mycket fortare än vanligt och sen var det MBS där vi fick besök av en kille som är cpskadad, lugnt bättre än det vanliga tjatet.
Sen åkte Anna alltså hem, tog rundan över Bureskolan och sa hej till Estrus och nu sitter jag här med massa plugg som ska göras. Om jag hinner hade jag även tänkt gå ut en liten runda i det underbara höstvädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0