Torsdag

Torsdagen blev en mycket lyckad dag! Själva skoldagen bestod av väldigt lite vettigheter (bokredovisning, planering på idrotten, läsning om CP på MBSen och microskop på Naturkunskapen istället för jätte projektarbetet pån engelskan)
Efter skolan åkte jag och Lina till Burseryd och besökte först Banken och sen Lantis innan vi åkte hem till mig och lagade lite mat, Lina är den nya kycklingmästaren :P

När Annas far sen kom hem blev det massa ekonomisknack om projektarbetet, tillslut förstår nog både jag och Lina vad och hur vi ska göra :)

Innan det sen var dags för mig att åka till Burseryd och bråka med Sandra hanns det även med en bit kladdkaka, massa prat och en snabb titt i den evigt närvarande skolkatalogen.. En mycket trelig eftermiddag med en av de sötaste tjejerna på Gärdet alltså <3

Sen bar det som sagt var av till Burseryd för att träna med lilla Sandra. Snabbaste träningen ever, kändes som max en kvart. Ganska mycket skratt blev det visst denna gången med, framförallt åt karatemovesen och när man övar på att sparka ner ett barn x). Fick dock tillslut koll på hoppsparken (alla gånger utom när Maria såg :P)

Idag ska jag ha körlektion på morgonen, börjar ganska sent och slutar jättesent. Sen ska jag och mina älskade klasskompisar ner till Halmstad och gå på Arosfortet för att fira Linas 18årsdag. Troligtvis ett besök på MCdonalds också :S (blivit MAXfrälst :P) Förhoppningsvis en mycket trevlig dag (trots Alles stukning och att vi hatar både Pernilla och Emilia lite grann :()

Kommentarer
Postat av: kycklingmästaren

hihi :) tack för presenten :) trevligt värre!

<3

2008-10-04 @ 09:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0