Utkast: Tcentralen igår ...

Tcentralen igår med Ester, Mikael och ett gäng glada tonårstjejer..
Tävling om vem som kände flest, synd bara att jag inte såg någon av mina bekanta fören på MAX :P
Anna har alltid trevligt med Ester, jag önskar verkligen alla att ha en vän som hon. Just nu är hon precis vad lilla Anna behöver :)

Idag har jag vart i Ingelstad och hämtat hem lillasyster, bilkörning nästan halva dagen alltså. Resten av dagen har mest bestått av att softa, även hunnit med en liten promenad när det inte regnade längre :)

Ingen toppenkväll ikväll.. Mycket tankar som snurrar runt i huvudet.. Många människor som man är besviken på och saknar, människor som inte är vad de först verkade vara.. Just nu finns det en otroligt stor längtan till den dagen om ett knappt år när jag stiger av planet hundratals mil ifrån allt detta kaos..

Håller med dig:

om jag alltid fick vad jag ville skulle inte mitt liv se ut så här


Kommentarer
Postat av: Ester

Haha.. ja tänk om man alltid fick som man ville:)



Behöver dig med Anna! Kan inte påstå att jag längta till den dagen du är flera hundra mil härifrån:(

2008-10-24 @ 07:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0