APU rapporten check

En ångestframkallande rapport på 15 sidor skickades just iväg från min mail, ska bara skrivas ut i morgon med. Vågar inte titta på den mer för då hittar jag något mer som borde ändras/utvecklas. Skulle egentligen bara skicka den när jag satte mig här för en timme sen men det blev två och en halv sida till i bara farten..

Fick veta att vi ska ha samhällsprov snart med, inte i EU som varit planerat och inställt typ 20 gånger utan i ett nytt kapitel. Jag orkar inte, kan han inte bara ta mitt betyg i B kursen?

Skolan slutade tidigt eftersom tidigare nämnda mr. Evans inte kom (ovanligt? nej just det) och eftersom lektionen ändå hade gått åt till att skriva rent min uppsats och prata med emilia så tänkte jag att jag lika gärna kan skriva hemma och åka till Kärrhult. Annars var skoldagen innehållslös men helt okej. Idrott först, inte så slut som jag trodde jag skulle vara men stämningen i laget förstör ju lite ändå.. Annars var det MBS utan lärare och vikarie på Samhällen.. Dessutom fick jag besök av syster innan vi åkte hem, funderade på hur det hade varit och ha henne där alltid. Finns nog både för och nackdelar med det, kanske träffas lagom som det är nu? Hon ahde i alla fall haft sitt första möte med Lasse. Han trodde att det var 2 år sedan jag tog körkort. Okej att jag är säker men börjar bli orolig att han är lite senil, han hade ju gömt att jag aldrig betalade min sista körlektion och uppkörningen också :S

Inte varit någon jättebra eftermiddag idag, bråkade med Athena och jagade kossor och sen har jag suttit här hela kvällen, ska försöka sova lite snart i alla fall.

En av dagens bästa stod som vanligt bästingen Gabby för:
Vad mycket folk det var i den bussen!
Det är inte konstigt om det är lite folk, det brukar det vara halv två.
Men jag menar det, hur kan det vara så många här, jag vet inte ens var vi är!
Gabby, det där är Nordinskolan i Smålandsstenar..
Trodde hon drev med mig men hon hade aldrig kommit det hållet, trodde väl vi var i Broaryd typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0