Back in school

Slut på påsklovet som inte heller gav så mycket ledigt.. Hann ju inte heller allt jag planerat att komma ifatt med så stressen är precis lika stor nu som innan. Har aldrig varit så jobbigt att gå i skolan som det är nu och då är jag inte ens en vidare ambitiös elev. Börjar väl känna nu att jag inte kommer få MVG i alla kurser jag läser i år om jag inte snart lämnar in allt jag ligger efter med. Det som är tyngst just nu: Projektet i Engelska C som skulle vart inne vecka 50 (beror inte på mig utan lärareen att det inte är inlämnat), APUrapport som ska vara inne i morgon, Engelska C övningsuppsats ska va inne idag (inte valt ämne än), Historia B om folkmord (skulle vara inne v.14 har skrivit inledningen), Engelska C power point, Engelska C bok, Svenska B nationelt prov tal, Svenska B bok (fick igår ska vara klar v.18), Naturkuskap B prov på fredag (typ 100 frågor, inte öppnat boken), Samhäll A prov (skulle vara gjort innan sportlovet typ), hemtenta psykosocialt arbete, Projektarbetet med Lina (känns okej nu men sjukt mycket kvar att skriva!) Känns inte alls som att jag har för mycket att göra.. 2 stora inlämningar eller prov per vecka, visst va?! typ 10 :(

Kul att vara på Gärdet i alla fall, hade det inte vart för allt man ska göra är skolan underbar! Hade en bra dag igår med mina kompisar :) 

På kvällen var jag och min mamma i värnamo och tittade på folkhögskolan, kanske blir Afrika istället för England, man vet aldrig.. Hatar att ha så mycket jag vill göra på en och samma gång! Heöst hade jag bara velat vara kvar där jag är ett tag till. Hatar verkligen förrändringar och just nu trivs jag jättebra med mitt liv ju. Vad jag än kommer välja så känns det som att jag kommer tappa kontakten med många som jag inte vill och jag kommer sakna Tjejerna, Ester och alla andra jätte mycket..  

Kommentarer
Postat av: Joacim

Väljer du Jkpg så behöver du inte tappa kontakten med folk, Afrika (och även England) är ju lite värre.

2009-04-15 @ 10:35:05
URL: http://joacimlindvall.se
Postat av: Ulrica

jag kan ju varmt rekommendera Afrika, som du vet:-) fast jag skulle gärna ha kvar dig här hemma. Hur ska vi klara oss t.ex. på tonår utan dig?

2009-04-15 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0