Härlig onsdag

Hade ju nationelt prov i svenska igår och det kändes faktiskt helt okej. Skrev om Sagan om Ringen, ganska lätt ämne för Anna, fanns mycket att säga :) Var klar kvart över 11, man fick sitta till halv 2, undrar om någon i hela Sverige gjorde det? Efter provet gick jag och Gabby och åt en lång stund innan vi tog en promenad, för att vi ville, inte för att jag inte har körkort! Promenaden var skön i det fina vårvädrety och avslutades på Meddo. Tog ett tag för oss att förstå allting men sen blev det en liten stunds solande. Det var bland det skönaste man kan tänka sig, världens sommarkänsla. Dock var det lite för dyrt för Anna så när mamma sa att vårat fortfarande funkar så är det helt klart värt att vara tvungen att väönda sig efter halva tiden :P När man sen kom ut igen var det nästan lika varmt där. Träffade Jossy med flera som rullade runt i daggen och gick i lite affärer innan vi åkte hem. Väl hemma blev det en lite mer ordentlig promenad i skogen, utan jacka = vårkänslor. Sen letade jag fram min vårjacka = ännu mer vårkänslor. När man sen kom till tonårsplaneringen körde Ester på kortbyxor och bjöd dessutom på glass, tar nog ett tag innan jag går barbent (ganska blek än så länge) men glassen var god :) Tonårsplaneringen gick bra, förvånansvärt fort :)

Denna morgon består av el. Helt min och Gabbys grej, hon blir helt till sig varje gång hon tänker på det och vill byta linje så vi kan gå tre år till. Vet inte hur sugen jag är.. Dessutom ska jag och Gabby hålla i idrotten idag, hoppas det går bra.
Ikväll blir det äntligen lite box, fortfarande förkyld men det är nog på bättringsvägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0