Helgen

Har varit alldeles för mycket att göra denhär helgen för att hinna sitta vid datorn.

I fredags var jag jättetrött, somnade i alla bussarna och såfort jag kom hem. vaknade lagom tills det var dags att åka till Broaryd på tonår. Hade ansvar för kvällens tårttävling tillsammans med Mikael. Var alldeles för trött egentligen men det blev en mycket skrattig kväll. Mikael var tillochmed roligare än vanligt, och det vill inte säga lite.

Lördagen spenderades i Dye med favoritLina. Pluggade projekt och solade (dessutom hans det med lite fika, handling på tempo och en liten hundpromenad) På kvällen kom lite fler vänner på besök och vi hade en mycket mysig grillkväll. Hela dagen var verkligen toppen, Anna och Lina hade en bra dag och kvällen var också bra! Var dock tvungen att åka hem ganska tidigt eftersom jag skulle vara i kyrkan på morgonen.  

I går hade vi uppspelning av vår musikal och det gick bra. Alla tyckte att det var toppen och jag och Ester var nöjda :) Nu blir det fokus på skolan ett tag..

Blev ett ganska kort och tråkigt inlägg men hade inte ork för mer. 
Grattis till Frida som blir 14 idag!
Gabby sitter jämte och säger hej :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0