Humör

Har ju ett ganska dåligt sådant och då visar jag ändå sällan mina värsta sidor nu för tiden, skulle sett mig för tre år sedan.. Känner att jag just nu är i en situation som påminner om den bara 1000 gånger värre. För tre år sedan skulle i alla fall de flesta vännerna till samma ställe, man visste hur man skulle få pengar och man visste var man skulle bo.. För tre år sedan hade jag dessutom en person i mitt liv som helt osjälviskt lyssnade och brydde sig om alla mina problem, som stöttade mig trots att du själv hade mycket större beslut att fatta. Kan inte påstå att jag saknar dig längre, är nöjd som det är, däremot är jag självisk nog att sakna en relation i mitt liv där jag och mina problem får vara i centrum ibland. Jag har verkligen underbara vänner, så mycket bättre än då och jag har en helt annan positiv syn på mitt liv. Önskar bara att jag hade någon att gnälla för, någon som inte alltid räknade med att jag skulle ta hand om den personens problem utan tvärt om.. 

Bästa kompisen, Du får mig att skratta så jag får ont i magen när jag egentligen bara vill gråta. Jag är så glad att jag har en vän som du som får mig att gång på gång glömma min egen lilla värld och mina små bekymmer. du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0