Life as it is.

Haft en helt okej dag. Skrev rixprov i engelska c i morse. Var jättesvårt att bestämma vad jag ville säga och uppsatsen blev nog lite för lång. Hoppas på det bästa i alla fall.. Blev klar förvånansvärt fort så han med både studiebesök på skaparglädjen och idrottslektionen. Blev dock ingen naturkunskap på grund av information om euvalet, inte alls intressant.

Efter skolan följde jag, skoogh, yodit och daniel med Lina hem till Dye och tog en del kort på gården, djuren och skoogh till våra projektarbeten. Kommer bli en toppen broscyr av det här nu, proffsigt så det förslår. Finns inte många team som slår Anna och Lina när de väl anstränger sig :) Hatar fortfarande projektarbetet men nu börjar jag se att det finns en chans att det löser sig i alla fall. Blir en heldag hos Lina på lördag med då det mesta borde fixas till :)

Annars har kvällen varit plugg och planering inför min andakt i morgon, stort tack till ragnhild, utan dig ahde jag inte vetat vad jag skulle säga :P

Anna är otroligt glad att hon har sina vänner. Gabrielle, du är den finaste och mest perfekta vän man kan ha och Lina, när vi vill samma sak har ingen någon chans <3 England känns som det mest troliga alternativet för min framtid. Kommer att sakna den sista tiden så det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0