Onsdag morgon

Snart dans, veckans höjdpunkt eller? Annars består dagen av samhällsprov, studiebesök mm. Eftermiddagen blir förhoppningsvis lite solande (under tiden jag pluggar) och sen måset det bli lite plugg inomhus med..

Vårt projektarbete kommer inte bli klart i tid, jumla skit, känns skit surt :( Hoppas Maria menade att det är lungt att bara få rapporten.. Vi borde så tagit tag i dethär mycket tidigare :(

Hade en ganska seg dag igår, skolan var sådär hann i alla fall plugga lite till samhällen. Dessutom fick Gabby mig att skaffa ansiktsboken men jag fattar nog inte meningen, trivs bättre med min blogg :P Eftermiddagen spenderades med att skriva uppsats om Aspergers, hoppas att bli kvar idag..

I morgon blir det Sigges, fortfarande ingen förfest..? Men det löser sig nog, brukar det göra. Annars blir långhelgen en hel del plugg, måste bli klar med projektet och sen är det en del andra uppsatser och prov att också få ordning på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0