Studiedag

Är ledig från skolan idag och pluggar därför hemma istället. Har dock inte hunnit med det jag borde då jag försov mig ganska mycket i morse.. :/ Måste snart gå och byta om dessutom då det snart bär av till Burseryd för musikal och uv, inte alls på humör men ibland har man ju inte mycket till val (typ så allt känns just nu).

Eftersom jag är ledig idag har det blivit en långhelg med mycket plugg och lite kul.
I fredags var det tonår och alla blivande tonåringar var inbjudna. Blev en bra kväll med många härliga tonåringar och massa skratt.
Lördagen bestod av bilprovning och plugg innan det bar av till reftele och grillfest hos skoogh. Hade en trevlig kväll trots några svackor (typ korkade idéer om bad och fall ner för trappan). Är förvånad över att jag hade så roligt som jag hade med tanke på hur opepp jag var innan jag åkte. Var dessutom chafför för Adelina och hennes kompisar så efter kalajset hos Skoogh drog jag och Johan till Bredaryd för att hämta upp dem.
Eftersom lördagen blev rätt sen så sov jag länge i söndags och sen var det släktmiddag eftersom pappa fyllt år och Oscar och Frida snart gör det. Efter middagen körde jag Adelina och Rebecka till tåget och åkte sen vidare till Dye där det blev projektarbete med Lina. Kom inte hem förrän runt ett så det blev en lång kväll men roligt hade vi och fick dessutom en hel del gjort. Om vi bara får ordning på broschyren så ska ett betyg nog inte vara allt för långt borta nu :P
Tack för en mycket bra kväll Lina, är alltid mysigt att prata med dig, har ju en del åsikter gemensamt kanske :)
Dagen idag har som sagt bestått av plugg men nu får det räcka för en stund, kanske får läsa lite Oliver Twist men annars orkar jag inget mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0