a hard time

Tillbaka igen  ja. Veckan hittills har varit lika upp och ner som alla andra. Mycket tárar, en hel del frustration och ett antal skratt.

Är sá trött pá att alltid göra fel. Börjar misstänka att mina lärare och handledare haft fel, uppenbarligen är barn inte min grej, känns som att jag borde lämna tillbaka mina betyg för uppenbarligen förtjänar jag dem inte. Denna lilla pojke börjar helt klart fá mig att ifrágasätta huruvida jag nágonsin kommer sätta min fot pá en skola/förskola igen. Tycker inte om den person jag är här, hur lite tálamod jag har, hur lättknäckt jag är, hur frustrerad jag blir hela tiden osv. Känns som att dethär tar fram alla mina värsta sidor och det tycker jag inte alls om.

Vill bara hem just nu, hem till det som känns rätt, där jag känner mig välkommen, omtyckt och saknad. Hem dit där jag bara kan vara mig själv, där folk känner mig och det räcker. Räknar ner. Máste dock snart tala om för Mike att jag inte tänker stanna, ser inte fram mot det ens lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du hitta på idag? =) kram

2009-08-26 @ 16:03:10
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: Joacim

Jag sa ju att du skulle komma till Jkpg och HLK istället! ;)

2009-08-26 @ 17:30:48
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0