Haircut

Var och klippte mig i eftermiddags. Steffi hade ju tipsat om ett ställe som klippte topparna för £12 (mindre än 200 kr) och Anna slog till. Fár vänta ett tag innan det blir min tur, hamnar mittemellan tvá killar som diskuterar festivalminnen.. När det väl blir min tur och tjejen frágar vad jag vill ha säger jag att jag bara vill klippa topparna lite och tunna ut det en del. Hon säger nágot och drar lite i mitt hár jag  tolkar det som "vill du tunna ut det?" och jag svarar glatt att det vill jag. Sen frágar hon om jag brukar platta háret och om jag vill att hon ska göra det, jajemensan säger Anna. Tjejen gár bort till kassan och kommer tillbaka med informationen att det kostar £35 (typ 500 kr) Anna fattar inte hur det kan va sá dyrt men tänker att hon vill ha det tunnare sá det fár väl gá (dessutom är hon alldeles för mesig för att säga att det var mer än hon fátt höra innan och att hon bara ville toppa háret lite) När tjejen sen börjar klippa upp háret förstár Anna vad hon betalt för. Shit tänker hon och ser frisyren som hon faktiskt gillade försvinna för en láng tid framöver (tillsammans med en halv veckas lön). Det hela slutar med en mycket kort och uppklippt frisyr som inte alls är sá tunn som den borde. Kan inte pástá att jag varit missnöjd om jag bett om en ny frisyr och inte hade väntat mig nágot mindre än hälften sá dyrt, háret är alltsá okej men inte vad jag bad om. Jag är ju sällan nöjd när jag gár frán frisören men detta är helt klart ett besök jag kommer minnas ett tag haha


Blev litegrann shopping ocksá trots allt. Köpte leggins och ett tunnt skarp pá hm och en topp pá topshop, fanns sáklart mycket annat fint men det försvann med háret :(


Ser fram emot en lugn kväll, Mike ska träffa en kompis och Idha och Robson är inte hemma än. Men man vet inte, planerna kan alltid ändras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0