Happy day :)

Humöret pá topp änsá länge. Familjen Dunn/Bell är i London idag sá Anna är ensam hemma och ledig. Solen skiner och allt är toppen. Ser fram emot en lugn dag i solen med en bra bok. Har även planer pá en runda till stan i eftermiddag. Ska byta en tröja jag köpte för ett tag sen och jag behöver verkligen klippa mig. Fár försöka fá tag pá Steffi sá jag fár vägbeskrivning till hennes frisör..


Hade en bra dag igár ocksá. Kunde inte sova i tisdags natt sá jag var skittrött, spenderade större delen av dagen i sängen, perfekt att Mike hade Robson typ hela dagen. Pá kvällen blev det grillning/planering med tonársledarna här i Reading. Blev mánga skratt, goda hamburgare och ytterst lite planering. Var pá en av tjejernas jobb, helt klart ett av de finaste hus jag sett sen jag kom hit, typ hundra ár gammalt och sá engelskt det kan bli :) Fick även nágra tips pá lekar vi inte bör köra pá tonár där hemma bland anant: hunt the sausage, feel the leader och pin Jesus to the cross. Hur kul som helst att höra deras historier om ideer som verkade sá bra just dá.. Det är verkligen ett toppengäng och jag har riktigt roligt med dem, gör att jag saknar mina ledarkompisar lite mindre kanske. Men önskar ändá att jag vore i Gullbranna nu pá tonársläger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0