London and more

Har haft en helt okej helg här i England! Blev girls night out i fredags med Stefanie och Christina. Satt pá munks och skrattade át folk i lustiga kläder, var bland annat tvá härliga gäng som fick vár uppmärksamhet; ett antal golfspelare med rutiga knästrumpor, klubbor och rubbet och Batman med flera, en kille var sminkad som jokern, ság verkligen psycho ut. Kvällen avslutades tillsammans med Markus jobbkompisar pá en 80tals klubb. Kände mig väldigt ung den kvällen men vi hade riktigt roligt i alla fall.


Lördagen sovs till stor del bort, vaknade vid sex pá morgonen och kunde inte somna om när jag väl somnade sen sá vaknade jag väldigt sent. Tanken var att jag skulle sitta barnvakt pá kvällen men Mike mádde inte bra sá han ákte inte förren Robson gátt och lagt sig, lugn kväll för mig alltsá. Stephanie frágade dessutom vid tio tiden pá kvällen om jag ville med till London pá söndagen eftersom Christina ville göra lite sightseeing.


Sá det blev en tidig söndagmorgon, ákte frán Reading vid tio tiden och spenderade hela dagen i London, var hemma runt nio pá kvällen. Blev en trevlig dag och vädret var verkligen toppen. Varmt och skönt och inte en droppe regn. Hann se en del olika saker, var inne i nágot museum och tittade pá tavlor i en evighet, kan inte pástá att de intresserade mig jättemycket dock. Annars gick vi runt i London; Buckingham palace, Trafalgar square, china town, Tower Bridge, London Tower (som inte alls är nágot torn utan en borg), Hyde park, Harrods osv. Ganska trött i fötterna sen, stackars Stephanie som aldrig rör sig mer än hon är tvungen höll pá att dö :P Dagens värsta var helt klart när vi var pá väg mot Buckingham palace och gick förbi en man som satt pá en bänk med en stor boa/pyton(wathever den var iaf gigantisk)orm. Jag trodde jag skulle dö, tog nog en halvtimma innan min puls var normal igen. Annars var det som sagt en mycket bra dag i London, ser fram emot att göra om allt med Adelina nästa vecka :)

Dagen avslutades pá ett trevligt sätt med att jag och Stephanie missade bussen med fem minuter efter att vi ätit pá burger king (Stephanies lyckligaste stund den dagen) och fick vänta en timme extra, satt pá busstationen och pratade.


Idag har jag städat och annars är här lungt, Mike är hemma sá Robson är med honom, fár väl se om han vill hitta pá nágot i eftermiddag..


Flyget bokades igár, är hemma i Sverige 14-21 augusti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0