sunny sunday

Toppendag i Reading!

Familjen ákte pá sin semester i morse innan jag vaknade sá nu ar jag ledig i tvá veckor. Har haft en bra helg, Yates med Steffi i fredags, skulle bli en lugn och tidig kväll men träffade hela hennes klass typ och stannade längre. Trevligt i alla fall :) I gá blev det en shoppingrunda med Stephanie. Köpte nya jeans (well needed) en kjol och en tröja. Vädret har vart toppen denhär helgen och gárdagen avslutades i parken med en mocca frappucino och mánga skratt. Barnvakt pá kvällen eftersom Mike fyllde ár och de avr ute och firade. Till mestadel en mysig kväll med Robson.

Började min ledighet i morse med ett besök i kyrkan. Trevligt att träffa mina nya kompisar där och gjorde mig en ny bekantskap dessutom, mötesledaren hade uppenbarligen en tysk aupair (alla dessa tyskar :S haha) hon är bara här nu i sommar men planen är att hon, jag, Joanna (en av tjejerna i tonársgruppen) och Ade ska pá bio i helgen om det funkar. Vore nice :) Efter kyrkbesöket gick jag och handlade och vem möter jag pá väg ut om inte Steffi. Blev ett besök pá mackedonken (hon kommer fá mig att rulla fram inom kort) och sen fick jag skjuts hem, skönt med tanke pá skoskavet som placerats pá sidan av min fot..

Nu blir det lite städning och förhoppningsvis hinner jag sola lite ocksá innan jag máste áka och hämta Adelina pá Gatwick.. Ser verkligen fram emot nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0