Tuesday

Upp och ner i England. Vädret har visat sig frán sin mest engelska sida idag (mer eller mindre regn alltsá) men vi har ändá varit ute en del. Robson háller pá att bygga en koja trädet i trädgárden, gár väl sádär och slutade som vanligt med att han tjurade när jag inte längre orkade vara hans slav. Känns sá surt att han ska tjura pá det sättet hela hela tiden, tar verkligen pá mina krafter och tálamodet tryter ibland snabbare än det borde. Kan inte pástá att jag alltid är sá nöjd med min insats här..


Mike fick áka in till sjukhuset akut i eftermiddags, han har haft huvudvärk och kännt sig konstig ett tag men trott att det varit stress men idag fick han tillbaka provsvar som sade att han hade en blödning i hjärnan. Det visade sig att den läkt av sig själv och att han kommer bli bra bara han tar det lite lugnt ett tag. Men det var en jobbig eftermiddag med en orolig (och almänt tjurig) liten pojk. Skönt att det inte var nágon fara i alla fall :)


Ikväll blir det en runda till stan med tyskarna. Skönt med en liten paus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0