An ordinary Thursday

Denna ganska vanliga dag har framförallt spenderats i skolan, som vanligt. Dock några små ovanligheter: åkte faktiskt buss dit och bil hem, brukar ju vara tvärt om.. Skoldagen blev film om sorg, prov i Religion (kändes ovanligt bra för att vara ett prov gjort av Anna), läxförhör på TEACHH (nej jag kan inte heller förklara vad det står för), skridskor på idrotten (ganska plågsamt; ni kanske är som Magnus och inte har erfarenhet nog av skridskor för att veta att man får ont i fötterna av sådana?!) och avslutades med Naturkunskap där jag och Gabby visade våra otroliga kunskaper om blodomloppet och skrattade åt ECDT som skrev prov.. Under dagen hann jag dessutom med en runda till apoteket och Lindex, skulle köpa linsvätska och mascara. Jag och Gabby försökte gå in genom dörren till lindex när den var låst, måste sett ganska lustigt ut får hoppas att ingen såg.. :P I morgon har Anna sovmorgon, bästa sättet att börja sista dagen i skolan innan lovet :)
Nu måste jag städa klart mitt rum, började i går men krävs lite till innan jag är nöjd, och om en och en halv timma ska jag vara i Burseryd så jag kan boxas lite med Sandra.. Kanske kan få lite inspiration eftersom jag och Jossy håller i nästa idrottslektion och då står det just box på planeringen, ska bli skoj :)
Ser fram emot helgen nu, börjat sakna tonår lite (typ bara jag som inte har ont av att ha fullbokade fredagkvällar?!) och sen blir det myskväll hemma hos Gabby, inte varit där allihop sedan hon fyllde 17..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0