Att vara i Dye

Är hemma hos Lina nu och eftersom hon är typ jättefåfäng så blev jag satt vid datorn under tiden hon fixar till sig, strax efter fyra bär det av mot Gnosjö för att sedan åka med emma och gabby till Jönköping. Ikväll blir det bio (i taket lyser stjärnorna) och skräpmat på mcdonalds (om jag inte kan övertala de andra om max) Oavsett blir det nog en riktig toppenkväll med tjejerna :)
Anledningen till att jag just nu är i Dye är att jag och Lajn har filat lite på vårat projektarbete, tänka sig :) Dessutom har vi ju hunnit med lite mat och fika, är man i Dye så är man, trivs ju ganska bra här utanför reftele :)
 
Annars har jag haft det ganska lungt den senaste tiden, skrivit på engelskan. (hade gjort massa duktiga ändringar men tappade bort dokumentet på datorn, gissa om jag var sur!?) I måndags var det film på uv, WallE, den var jättesöt faktiskt.. I går blev det en liten runda med Nessa, en av de sista kan tänkas.. Sen var Ester och Mac här och hämtade lite saker till sina hästar, vill att de ska komma hem från Åre nu så hästarna kommer, ser nog fram emot dem mer än Mac i alla fall :P
Nu får vi se om Lina börjar bli klar, ser ingen större skillnad hur mycket hon än håller på..

Kommentarer
Postat av: Joacim

Du menar att ni hellre väljer McDonalds (MAX) framför Restaurang Joacim? :S

2009-02-11 @ 15:50:56
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0