Fest i skogen

Gårdagkvällens festligheter började tidigt då Jimmy dök upp på väldigt bra humör efter en tidig start. Efter mycket om och men bestämdes det att jag skulle åka till Våthult på kvällen med killarna och va med Gabby. Ganska skoj när Jimmy försöker övertala både mig och Gabby om att jag inte ska till festen han har planerat att åka till själv eftersom jag ska va med honom, inte alls komplicerad..
Sen bar det av till Bygdegården på fest med jaktlaget, i mina ögon den bästa hittills. Adelina var med vilket gjorde det hela bättre :) Dessutom tycker jag alltid att det är kul att vara med killarna, Adam, Anders och Erik, det känns ofta som när vi var små, vi har verkligen kul ihop och har ju hur mycket minnen som helst att diskutera. Det blev alltså mycket prat om minnen från när vi var barn och andra senare lustigheter.. Jimmy var dock lite för full för att följa med till Våthult så vi åkte själva, trots vissa protester, hade en trevlig ditresa, Anna och Anders hade en del att prata om längst bak i bilen och Adams sångrepetoar är imponerande.. Tyvärr fixade killarna som festat hela dagen inte riktigt kvällen utan Anna var väl den som var mest uppåt :P Men själva festen var sådär, hände väl lite saker som Anna gärna hade sluppit, hoppas (och inbillar mig) dock att det kan ha varit för det bästa..
Anna bryr sig om sin Gabby mer än hon har ord att beskriva och skulle aldrig drömma om att göra något som hon inte tror är bra för dig.. Finns här hela tiden, du är en av mina allra bästa vänner <3

Somnade (förutom en kort tupplur i bilen när Erik för en gångs skull var lite tyst)  runt fyra och hoppade inte direkt ur sängen i morse, steg upp lagom till resten av familjen och Ingela åt lunch.. Har slappat typ hela dagen, faktiskt tittat på skidåkning (och tyckte till och med att det var både kul och spännande)sen var det gudtjänst vid fyra så jag var i Burseryd en runda och han med lite kyrkfika och prat innan jag åkte hem igen. Hade lånat morfars bil så jag gick hem från dem, precis vad jag behövde idag, få rensa tankarna lite..


Kommentarer
Postat av: Joacim

Vad hände? Du måste ju ge dina läsare alla detaljer! :P

2009-02-22 @ 21:03:22
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0