Helgen

Har haft en i stort sett bra helg, dock lite upp och ner..
Skoldagen i fredags var något utöver det vanliga, skrattade hur mycket som helst! Framförallt åt gabbys incident i oasen och en svinrolig sak till som jag just nu inte kommer på (kan tänkas att den bara var rolig eftersom ajg var så trött så jag kunde somnat stående?!) Själva helgen började med städning av kyrkan tillsammans med Ester och Marcus och sen stannade jag hos dem och tittade på Lets dance..
I lördags åkte Anna och Gaab till Jönköping och shoppade. Hade jätteroligt och hittade en del saker som kan va bra att ha bland annat hårfärg, ny plånbok och ett par jeans.. Var hemma jättesent eftersom Gabby ville ha en vit tröja som inte fanns, varken i stan eller på A6.. När jag väl kom hem så blev det att göra sig iordning fort och sen åka till Gislaved. Förfest hos Mange, började bra med Anna, Emma och Alle som lyssnar på Spice Girls, Aqua och Bubbles:) Sen kom hockeykillarna och musiken ändrades väl lite.. Förfesten var trevlig och parken blev okej, Anna och Emma åkte hem ganska tidigt..
I dag har jag varit ute ganska mycket, pimplat och grillat med min lilla familj. Pappa fick en jättestor gädda som vägde mer än 5 kilo. Skit äcklig var den! Dessutom har jag kommit fram till att fiske inte är för mig, fiskar är äckliga och jag tycker inte om att döda djur (om någon undrar varför det står still med min jägarexamen)
Eftermiddagen spenderades med Gabby i ishallen, tittade på Alaget när de spelade. Ganska skoj faktiskt :) Sen följde superGabby med mig och handlade, hon är bara såå bra den tjejen <3

Kommentarer
Postat av: Joacim

Måste ge dig cred för att du blivit grym på att uppdatera din blogg! Du får ju hälsa på när du är i Jkpg, kunde ju bjuda på bullar! :P

2009-02-01 @ 21:08:56
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0