Jag är jättedålig på rubriker..

Tur inläggen ofta blir lite mer slagkraftiga i alla fall.. Detta kommer handla om måndag och tisdag vecka 8.. Igår hade jag en ganska bra dag. Skolan var som vanligt, slapp dock entreprenören eftersom våran lärare fått barn. Hade en rolig engelska lektion med mina samhällskompisar; det är lungt du är min enda jobbiga Anna, tack Johanna det värmde :) Annars hände inte mycket. Kvällen spenderades i kyrkan, musikalövningen funkade riktigt okej, höll andakt och det gick inte heller dåligt, kvällen avslutades med spårning och pinnbröd: kallt men mysigt!
Idag har jag knappt haft några lektioner, morgonens dubbellektion i historia var inställd så jag pluggade lite och var med Emilia, svenskan bestod av litteraturprov, ingen aning om hur det gick eftersom jag inte riktigt förstår mig på Mona men skulle verkligen behöva ett litet mvg... Lisbets lektion var helt okej, Anna och Gabby jobbade riktigt bra, dessutom fick vi veta att vi ska till Göteborg med klassen i maj (typiskt anna, i ettan var jag på liseberg två gånger i maj, i tvåan var jag inte där alls och nu ska jag dit två gånger i maj igen) Entreprenören var inställd idag med så jag åkte hem tidigt. Eftermiddagen/kvällen spenderades i Arnåsholm med Nessa, troligtvis sista ridturen eftersom Athena och Iris kommer på torsdag. Svinkallt att rida idag, typ 12 minusgrader men jag hade gissat på minst femton, fötterna hade domnat bort när jag kom hem. Så nu sitter jag framför tvn och skriver blogg samtidigt som jag dricker varmt te :)
I morgon ska anna och jossy hålla i idrotten, hoppas det går bra så jag kan få minst vg i betyg tillslut..

Hade en trevig lunch med mina klasskompisar Gabby, Jossy och Bea, skrattade ganska mycket om man säger så, typiskt en sån stund man kommer sakna när man tagit studenten.. 
Min vän Gabrielle önskar dessutom att hon var psykopat så hon skulle kunna vara elak mot folk utan att bry sig. Dessutom vill hon testa att mörda mig för att se om hon skulle må dåligt då, kom sen fram till att hon ska testa med den dumma fula killen i sp som puttar in ettor i väggen (för att vara psykopat har hon väldigt mycket empati för små ettor) Tycker ganska mycket om den lilla flickan och hon är inte alls trög :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0