Långtur i skogen

Har spenderat min dag hitills med Ester och hästarna i Kärrhult. Var ute en riktigt lång runda met Athena och Iris och det var hur mysigt som helst! Anna red Athena, världens charmtroll men har energi så hon håller på att explodera. Red fel hela tiden, Anna och hästarna hittar inte och Ester har ju inte ridit där sedan hon var liten, slutade med att vi hamnade i Skeppshult innan vi tillslut kom hem. Var som sagt jätte mysigt i alla fall, kommer nog kunna trivas jättebra med att rida Esters små pållar :)

Igår hade jag en ganska soft skoldag, började sent och slutade tidigt.. Sen blev det lite one tree hill och planering inför kvällen på eftermiddagen innan jag åkte på tonår där vi lekte lite och gjorde semlor, blev en riktigt lyckad kväll dock var jag riktigt trött när det vä bar av hem till Hällabäck.

Just nu är hela huset fullt av folk eftersom vi ska ha fest i kväll, blir nog en runda dit och äta lite i alla fall. Sen får vi se om kvällen avslutas i bygdegården, hemma eller kanske i Våthult (om Gabby får välja). Får väl snart gå och föna håret så man hinner bli klar..


























                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0