Slutet av lovet..

Snart är det skola igen, tänk va fort veckorna går. Det värsta är att det knappt känns som man gjort någonting under lovet men egentligen har det nog varit ett bra lov, ganska bra blandning mellan att ta det lungt och hitta på lite roliga saker.. Bland annat hunnit med två biobesök i jönköping, ridit nessa, gjort klart engelska c arbetet (igen), uv och tonår, hockey med Gabby, nästan fått näsbenet avbrutet, ett besök i Dye och dessutom läst ut två riktigt bra böcker.

I fredags var det som sagt tonår, blev en trevlig kväll med lite spel, bland annat med andra ord, twister och collin mcray (hade vunnit över börje om jag inte kört in i målstolpen)Hade dessutom fxat supergott fika med grönsaker och dipp, bra jobbat anna ;)

Gårdagen började i Gislaved med hockeymatch tillsammans med Gabby och Daniel. Mycket spännande match faktiskt, slutade oavgjort och blev ganska mycket slagsmål så anna och gaab var nöjda :) Sen åkte vi till Daniel en snabbis och satt vid hans dator innan vi åkte vidare hem till Gabby i Gnosjö. Allt slutade med att jag, Gaab, Daniel och Kristoffer åkte till jönköping och såg på bio. Började med mcdonalds och sen letade vi parkering i en evighet innan vi gick vilse på väg till bion. Kristoffer är en bra kille, han vet precis vart man ska, tror han ;) Vi såg fredagen den 13 och jag var jätterädd. Har inte sett skräckfilm sen vi var hemma hos Emilia i nian och jag bet Niklas i axeln.. Kunde typ inte sitta still någonting och hade ingen aning om vilka som faktiskt dog eftersom jag blundade hela tiden, borde fått pengarna tillbaka. Gabby bara pratade och skrattade åt mig hela tiden, vi var nog det lustigaste sällskapet på bion, jag var lungt räddast av alla och Gabby brydde sig nog minst..
Efter bion åkte vi hem till Jocke en stund, där bjöds det på glass :) Spelade dessutom lite Fifa, anna vann tillochmed mot Daniel, dock vann Kristoffer över mig och Jocke slog mig med så mycket att jag inte ville spela klart..
Kom hem runt tre efter att kört hem alla andra och idag planerar jag en slapp dag, splugag lite och städa mitt rum annars kommer nog tvn och datorn locka ganska mycket :P

Kommentarer
Postat av: Joacim

Jag gjorde ju bara 2 eller 3 mål på dig på den minuten vi spelade. ;) Hehe. Det var trevligt att ni hälsade på i alla fall!

2009-02-15 @ 15:05:58
URL: http://joacimlindvall.se
Postat av: Joacim

Ja du var jätte duktig Anna! Går du i skola i två veckor nu före Irland eller när åker du dit?

2009-02-16 @ 12:07:11
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0